1 » Reklamacje i zwroty2

Reklamacje i zwroty

W celu rozpoczęcia procedury reklamacji lub zwrotu należy niezwłocznie skontaktować się z obsługą sklepu drogą telefoniczną lub e-mailową. Reklamacje i zwroty obsługiwane są pod adresem sklepu podanym w zakładce Dane firmy i kontaktowe.

Klient może zrezygnować z zakupionego towaru (odstąpić od umowy) bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki.

Wszyscy Klienci mają możliwość składania reklamacji za pośrednictwem poczty elektronicznej lub listem poleconym. Ponadto, Klienci, którzy założyli w sklepie konto, mogą zgłosić reklamację do złożonego zamówienia wchodząc w Panel klienta po zalogowaniu się na swoje konto.

Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni roboczych od daty jej wpłynięcia. W przypadku uznania reklamacji sklep dokonuje wymiany uszkodzonego produktu na nowy, a gdy ten sposób załatwienia reklamacji nie jest możliwy dokonuje zwrotu zapłaconej przez Klienta kwoty.

W przypadku reklamacji koszt wysłania i odesłania towaru ponosi sprzedawca. W przypadku zwrotu koszt wysłania i odesłania towaru ponosi Klient.
Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl